måndag 20 december 2010

3.10.2010 20:36:35 Sopgubbekonferens

Min första arbetsdag i fredags bestod av en konferens där allt rörande åpab/mise branchen diskuterades.

Det gick riktigt bra och våra "workshops" (arbetsbutik på åländska) löpte på rätt bra och jag hade inga större svårigheter att hänga med (vilket förmodligen betyder att allt stått stilla i 1.5 år).

Efteråt åt vi middag på Indigo och den var god och  sedan droppade folk av till höger och vänster.

Jag har missat de flesta tidigare konferenser men hört massor av historier om hur vilt det gått till och jag måste säga att ettdera är dessa historier rejält överdrivna eller så är jag den värsta party-poopern som skådats. Ingen fylla, inga gräl, inga stolligheter över huvud taget utan bara lugna diskussioner vid ett middagsbord. Fast trevligt är ju det också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar