fredag 17 december 2010

15.6.2010 23:54:28 VM idag också

Brasilien-Nord Korea är den enda matchen jag sett ordentligt idag och jag fick vatten på min kvarn.

När Portugal-Elfenbenskusten spelade 0-0 passade jag på att sticka ut hakan (och gör det igen) genom att tvärsäkert deklarera att Brasilien vinner sin grupp och (med tre vinster vilket jag inte är lika tvärsäker på) den av Portugal och Elfenbenskusten som vinner störst mot Nord Korea kommer tvåa.

Efter att ha sett N.Korea spela har jag ingen orsak att ändra mig, men vilken skön lirare Tae-Se är. Skulle lätt platsa i en större liga än den Japanska.

Christiano Ronaldo som överlag var blek framstår mer som en Maradona än vad Messi gör. Om någon ensam skall föra ett lag till guld är det Ronaldo som skall göra det.

Nya Zeeland-Slovakien? Var det någon som faktiskt trodde den skulle vara intressant?

Andras kommentarer

Jag trodde nog... (16.6.2010 09:01:56)
MV - - 79.133.7.105
Ditt svar på kommentaren:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar