måndag 20 december 2010

21.11.2010 21:46:01 Torsdagen från helvetet

Torsdagen började med att Ia körde i diket. Jag skickade henne nummret till bärgaren och sade att hon skulle hälsa från mej så skulle han veta var hon stod.

När jag skulle fortsätta skriva in mottagningsbevis i datorn, det jobb jag påbörjat på tisdagen, visadee det sig att jag inte sparat tisdagens arbete.

Medan jag gjorde det ringde jag försäkringsbolaget för att kolla en kryptisk räkning. Det visade sig att jag varit till motorfordonsbyrån tidigare och ställt upp FEL bil! Bilen som jag aldrig använder har spledes i lugn och ro tickat skatt och jag fick betala 20 euro i onödan för att ställa till rätta. Tursamt nog har vi fyra bilar i hushållet så det har inte pågått något olagligt här.

Medan jag talade i telefon skrev jag in mottagningsbevis på fel ställe.

Här gick jag in på facebook ooch skrev en arg status innan jag fortsatte jobba till lunch.

Då gick jag åter in på facebook och upptäckte att jag varit faceraped de senaste TRE timmarna. "öm i ringmuskeln efter en natt med vuxenlekar" var min status.

Efter detta verkade mina små KOFF-Toppen misslyckanden som ingenting.

Andras kommentarer

Jamen det var ju nån som ställt en stop-skylt i vägen :( (29.11.2010 00:27:21)
ia - - 79.133.22.204
Ditt svar på kommentaren:


Min första dikeskörning! Är du inte stolt? :) (23.11.2010 11:44:42)
ia - - 79.133.22.204
Ditt svar på kommentaren:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar