lördag 18 december 2010

13.8.2010 18:36:41 Hej vad det går!

Ännu en dag med radiosändningar då jag haft min sidekick lillasystern med mig. Vi beräknar att hon skall ha passerat mig i kvalitet innan onsdag. Man kommer onekligen att tänka på Baloo -jag skall lära henne allt jag kan!

Innan radion var det dock inskolning på nytt dagis för lilla o och det gick till och med bättre än väntat. Han ville snarare att jag skulle åka än att vi skulle hem efter blott två timmar.

Den fräsiga VIP festen jag blivit bjuden på till ikväll hade jag ordnat barnvakt till men då jag nämnde det för Steel-Eva sade hon bara -Du, den är nästa fredag.
Så gick det med det.

Snart kommer Ia hem och då blir det mys med kycklingbaguette och det är ju som sagt det bästa.

Andras kommentarer

Jag har ju aldrig klassats som någon krutuppfinnare, men nog finner jag det ändå konstigt att premier league rapporten saknas fortfarande, trots att det är måndag och 48h sedan Wolves inledde med seger! (16.8.2010 18:44:41)
Tim Cahill - - 79.133.15.102
Ditt svar på kommentaren:


Kom att tänka på Bagheeras kommentar.“Nåja, det går ju rätt så fort“ :-) (14.8.2010 01:45:59)
P - - 81.231.37.166
Ditt svar på kommentaren:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar