måndag 20 december 2010

16.11.2010 21:48:33 Fotboll

Jag måste säga att jag var minst sagt förvånad över att Jay Bothroyd blev uppkallad till landslaget och jag tyckte att han är för dålig, inte visat sig på högsta nivå, att han vid 28 års ålder ändå inte är någonting för framtiden och att han är för ojämn, vidare tyckte jag bl a att Kevin Davies borde fått hans plats istället och en hel del annat.

Nu har jag ändrat mig.

Jay förtjänar sin chans, han har gjort en utmärkt säsong i The Championship med runt 15 mål för Cardiff, han är en typisk engelsk target och har ett hejdundrande skott (det har jag förövrigt alltid tyckt även om man aldrig visste när bössan skulle funka, nu tycker jag den funkar jämnt). Han har fortfarande flera goda år framför sej och får säkert spela PL nästa år. Till på köpet är det ju bara en vänskapsmatch och då om någon gång skall man testa spelare.

Har nu detta, undrar ni, något att göra med att Danny "Wanker" Mills det sämsta jämra sopbacken/träbenet/snedsparkaren/ursäkten för en back (sudda enligt tycke men behåll gärna alla) har gått ut och sagt att det var fel av Capello att kalla upp en anfallare av så begränsad kvalitet?
JA ABSOLUT!

(Nu tycker jag också att Carlton Cole skulle petas till Davies fördel)

Andras kommentarer

Kevin Davies Rules!!! (TM) (16.11.2010 22:10:16)
TM - - 90.142.137.186
Ditt svar på kommentaren:


England har ju inga bra anfallare mera, Rooney då kanske men resten är ju sopor. (16.11.2010 22:07:17)
Tussilago-Janne - - 82.199.174.150
Ditt svar på kommentaren:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar