måndag 20 december 2010

27.10.2010 18:45:09 Brokeback dag

Jag började arbetsdagen med att bryta ryggen och det tyckte jag var lite besvärligt.

Jag skulle skjuta på en elektronikhäck på bilen då jag halkade till och ryggen sade knack. Det var nu inget ryggskott utan snarare ett skrämskott, men resten av dagen jobbade jag så försiktigt så försiktigt.

Fördelen med att börja dagen med ett rejält ryggbrott är ju att det bara kan bli bättre efter det. Resten av Hammarlandsrundan gick riktigt bra, Frebbenbyborna hade haft det så körigt att de helt glömt bort sopdumpningen i återvinningstationen  och dom andra hade skött sig som vanligt.

Det var nära att jag åkte vilse i Bredbollstad eller möjligen Lillbollstad men till slut dök jag upp i Skarpnåtö. Och även om det ligger bortom världens ände vet jag åtminstone hur man tar sig därifrån. Jag har nämligen sett Pirates of the Caribbean 3.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar