måndag 20 december 2010

22.8.2010 10:39:59 Stryktips & VIP fester

Hej vad fort det går! Men lever man ett liv i sus och dus så är det väl så.

I fredags var det VIP fest för paf-volleyn och där var alla som är någon (i matbutiken däremot träffade jag alla som gör något, hej Cita). Hade jag vetat att det var gratis Heineken hade jag aldrig tagit bilen.

Jag lämnade igår in min första stryktips sen vi bytte från mark till euro. Kupongen såg inte längre lika ut och det krävdes en hel del funderande och läsande i broschyrer innan jag slutligen lyckades lämna in en korrekt lapp, 10 mark dyrare än vad det var sist. Jag kunde dock ha besparat mig mödan ty 8 rätt bygger man ingen bastu för. Fast mitt säkra X på Everton-Wolves gjorde det värt besväret.


Andras kommentarer

Jaja, jag bjuder på den med rött inringade matchen denna gång. Skulle jag sett ditt X på den innan matchstart hade jag skrattat och påpekat att detta är en solklar 1. Så kan det gå, det är bara att inse man inte tillhör eliten vad gäller stryktips eller uppfattningen om hur bra (eller dåliga kanske) mina blåa grabbar faktiskt är! (23.8.2010 17:17:39)
Tim Cahill - - 79.133.15.102
Ditt svar på kommentaren:


Jag visste väl att jag inte är något! (22.8.2010 15:54:32)
Susy eller ingen då kanske - - 79.133.20.223
Ditt svar på kommentaren:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar