måndag 20 december 2010

3.10.2010 20:30:49 Rosa Bandet gala

Jag blev erbjuden att gå på Rosa Bandet gala av Steel fm (där cheferna får gå på röda mattan var och varannan helg tydligen) och skulle då passa på att dela ut checken Steel hade samlat ihop med hjälp av sina annonsörer.

Jag hade lite räknat med att det var så det gick till att alla gick upp i tur och ordning med sina checkar men när programmet lästes upp visade sig att jag och checken var en helt egen programpunkt.
Tack och lov är man en naturbegåvning i checköverlämning.

Middagen var både trevlig och god (jag brukar ha låga förväntningar på Arken och därmed överträffas de nästan jämnt) och vi gjorde en tidig sorti i gott skick.

En kul detalj var att värdparet, som skötte sig utmärkt, stod framför en kamera och pratade och detta visades på skärmar i var ända av lokalen. Var gång Gun-Marie pratade stod hon med ryggen mot kameran och när hon intervjuade någon skymde hon personen så den inte syntes. Oerhört kul tyckte jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar