fredag 17 december 2010

31.7.2010 22:14:34 En liten utekväll

Igår lyckades Skjort-Thomas och jag äntligen få till vår årliga sammankomst och jag blir lika förvånad varje år över hur svårt det är.

Denna gång blev det en middag hos hans föräldrar som var bortresta men den dreglande taxen som blir upphetsad av täcken fanns kvar. Ingen ny favorit.

Middagen bestod av hemgrillade hamburgare med ost, bacon och auraost och var väldigt goda.

Efteråt åkte vi in till staden där vi träffade Gamle Gubben Greiff som satt och mumsade på en stor tallrik av Korv-Görans kebab, Pastor Styrström som var bekymrad över Robbie Keanes öden och äventyr, Mika som gav bort sina vinylskivor och Jobb-Kim som hade bekymmer med det ena eller det andra.

Överlag märktes det att det var fredag och man kände inte många av dessa artonåringar som sprang där.

Coca-Cola var den drycken jag drack mest och jag kom hem i god ordning utan missöden.

Andras kommentarer

Jag måste fråga: är det verkligen så att du har växt upp? Verkar gå så lugnt till på dina utekvällar numera... (2.8.2010 06:28:12)
Susy - - 79.133.20.223
Ditt svar på kommentaren:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar