måndag 20 december 2010

3.10.2010 20:42:43 Open By Night

Som avslutning på fredagskvällen kom resten av familjen till staden för Open by night.

Aldrig tidigare har jag sett så många fjortisar på en och samma gång. Dom hängde i klasar över allt och brölade och fnittrade lite beroende på om det var honor eller hanar.

Vi rynkade på näsan och köpte 3 kilo köttfärs istället. Sedan invarderade vi Emmaus. Ia köpte (alla) kläder, firma A&o plockade korgarna fulla med leksaker och lilla v gick berserk i största allmänhet. Själv smet jag till Cirkeln och köpte cd skivor.

Skivorna kostar 1.70 per st och jag räknade och räknade och räknade så att det inte skulle bli för dyrt. Efter att ha tvingats lägga tillbaks fyra skivor gick jag till kassan och då visade det sig att det var halva priset!
Det andra som visade sig var att Perkka räknar snabbare än mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar