fredag 17 december 2010

8.8.2010 13:27:43 Steelfest på Andersudde

Jag lyckades återhämta mig hyggligt efter svensexan även om jag vaknade klockan sex, ökenttorr i munnen och oförmögen att somna om.

Tolv timmar senare stod man på Arken med ett glas champagne i handen.

Steel festen denna sommar (på Steel är det alltid fest men ibland dricker vi också) började med buffé innan vi träffade våra tävlingsvinnare och gjorde gemensam resa till Andersudde och Röster för östersjön.

Oturligt nog hamnade jag alldeles framför bokstavsbarnen i bussen (Calle mbd, lsd, Yolanda adhd, damp och Petter A-Ö) så jag var rejält trött innan vi ens var på plats.

Lyckligtvis slarvade jag bort dom tills jag skulle sätta mig så det blev lite lugnare en stund. När Supremes medleyt började stod Putte upp och skrek och visslade och till "My heart will go on" gräta han så det blev fuktskador på tennisbanan, men förutom det var det lugnt.

En lustig detalj var att min sittplats var upptagen när jag kom och då vi uppmärksammade en vakt om saken svarade han "ja det är int så jävla lätt att göra nåt åt det!" vilket fick mig att undra vad hans syfte på platsen egentligen var.

Efteråt for vi till Arken där det gick som vanligt för utom det att jag nästan fixade jobb åt min lillasyster vilket förmodligen innebär att jag blir utan jobb. Det verkade vara en bra idé vid tillfället.

Andras kommentarer

heeeeeeeehehehhee. Jag är mycket nöjd! (11.8.2010 01:05:00)
frida - frida.gronholm@hotmail.com - 93.106.221.27
Ditt svar på kommentaren:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar