fredag 17 december 2010

24.6.2010 10:47:43 WM

England-Slovakien hann jag bara se första halvlek, men känslan är väl ändå att det var med nöd och näppe England kom vidare.

U.S.A-Algeriet
Här var det fart och fläkt igen. U.S.A känns verkligen som favoriter denna turnering.

Ghana-Tyskland
"Fotboll är ett spel med 22......."

Australien-Serbien
Här hade jag faktiskt tur! Jag somnade i början av andra halvlek i tysklandsmatchen och vaknade halvägs in i första halvlek av den här matchen (reprisen).
Australien har varit sämre än jag trott och jag hade för avsikt att heja på Serbien som jag outsidertippat en smula. Australiensarna var dock en riktig liten vitamininjektion och precis som för Frankrike orkade Serbien inte just mycket mer än att förstöra festen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar